Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem (možná) neměla pravdu

Minulý víkend na Slapech mi otevřel oči. No vlastně ne… oči jsem měla otevřené už předtím, ale to vedro vysvléklo spoustu těl téměř do naha, čímž mi přichystalo neskutečnou přehlídku rozmanitých tetování na všech možných typech (a částech) těl, až mi přecházel zrak.

Jo, je to hezká dekorace, nic proti tomu nemám. Pravda, na těch vyvěšených prsou starších dam, evidentně bývalých krásných mladých pružných rockerek, už ti unavení motýlci nebyly takovou pastvou pro oči jako na hladkých oblých prdelkách náctiletek nebo tygři na vypracovaných hrudích třicátníků...

Já jen že jsem minulý týden své neteři řekla,  že je husa, když se chystá v šestnácti nechat potetovat. Že toho bude litovat jako všechny před ní i po ní, že si to bude chtít časem nechat odstranit, že to bude drahé, bolestivé a beztak dost nevzhledné a že to kvůli práci bude muset pracně skrývat, protože se tetujou hlavně vězni a tak dál.

Ale co o tom vím? Říkám jen to, co říkali dospělí mně – kdysi. No, předhánět se v odrazování nemuseli, tetování mě nikdy osobně nezaujalo. Takže jsem ten názor s klidem přijala, uložila do šuplíčku „pamatuj si a až přijde čas – použij“ no a tak jsem ho tedy teď, když přišel čas, použila. Vyčetla jsem jí, že je jako ovce, že musí jít se stádem a mít to, co má každý.

Ovšem když se nad tím opravdu zamyslím a nepapouškuju jen staré pravdy, tak ten, kdo se netetuje, jde vlastně taky se stádem – těch netetovaných, žejo.

Snad polovina žen, které kolem mě minulý víkend na Slapech prošly, měla na sobě nějakou kerku. Od malých drobných motivů, které jsem na vzdálenost zachovávající slušnost  a možná chvilkama hraničící s očumováním, ani nerozeznala, přes proužky  a růže na rukách nebo nad kotníky, až po obrovskou vážku uprostřed zad – prostě  vyšlo mi z toho, že potetovaný je skoro každý a že NIKDO toho nijak nelituje, v jakémkoli věku, nikdo to neskrývá ani drasticky neodstraňuje.

Najednou vidím, že ty moje argumenty jsou nějak, řekněme, liché.

Takže jste mě přistihli při přemítání, jak jí mám správně říct, že jsem MOŽNÁ neměla pravdu, že to všechno není tak černobílé a ať si svůj život (samozřejmě) zařídí podle svého. Myslela jsem si, že ji chráním před špatným rozhodnutím, ale je to blbost. Chráním jen nějaký mýtus, kterému jsem se kdysi rozhodla věřit.

Tetování je zkrátka asi in.

p.s. Už kdysi jsem OPRAVDU neměla pravdu, když jsem jí tvrdila, že ten, kdo si s ní chatuje, není ve skutečnosti žádný známý zpěvák a že je nána, když tomu věří a že naletí nějakému úchylovi. Jenže uznejte – kdo z nás rozumných dospělých by tomu věřil? Ale o tom zas někdy jindy…

Autor: Kateřina Havlová | pondělí 9.7.2012 19:53 | karma článku: 14,53 | přečteno: 1474x
  • Další články autora

Kateřina Havlová

Klikaři a elitáři (aneb zaplať za to, že platíš!)

Že prý už se už děti od raného věku pěkně škatulkují na outsidery a elitáře. Ambiciózní prachatí rodiče dávají děti do soukromých škol a školek, kde se vytváří kliky a vůbec celá ta banda jsou jedna velká klika. Zkrátka elitáři.

19.10.2012 v 7:19 | Karma: 16,31 | Přečteno: 1297x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Havlová

Rovné příležitosti naruby

Zavedou se kvóty. 50 % ať je to fér. A ať je to úplně fér, tak rovnou ve všech oborech.

20.8.2012 v 12:25 | Karma: 24,25 | Přečteno: 1416x | Společnost

Kateřina Havlová

Kam se ženeš, člověče?

Žijeme v hektické době. Stresujeme se, lítáme sem a tam. A ono nám to snad navíc ještě vyhovuje!

13.8.2012 v 14:40 | Karma: 12,68 | Přečteno: 1052x | Diskuse| Společnost

Kateřina Havlová

Co o nás (ne)říká životopis

Kdo hledá práci, vyzbrojí se dobrým životopisem. Jenže – co je vlastně dobré? Unifikovaný vzhled a jednotná struktura, aby se to lehce četlo? Neztrácí se nám v tom tak trochu ten, o koho jde? Totiž: člověk...

8.8.2012 v 9:53 | Karma: 12,17 | Přečteno: 1433x | Diskuse| Společnost

Kateřina Havlová

Kultura má zelenou aneb žádné barbarství

Řečeno slovy Sira Humhrey Applebyho (Jistě pane ministře): „Hudba, kterou nikdo nepotřebuje slyšet, obrazy, které nikdo nepotřebuje vidět, to přece nemůžete nechat zaniknout jen proto, že to nikoho nezajímá.... To by byl konec civilizace tak jak ji známe.“

26.7.2012 v 20:38 | Karma: 8,90 | Přečteno: 797x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1213x
Jsem pracující máma, podnikatelka, žena činu.