Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Paeris Kiran

12. 7. 2012 23:24
Ve školce sem nespal jednu jedinou hodinu...

Za celé ty 4 roky co sem tam chodil. Prostě sem spát nepotřeboval a usnout sem nedokázal.

Jediná výhoda je že mám úžasnou schopnost zabavit se vlastními myšlenkami.

Každopádně co když rodiče chtějí aby děti využívali čas smysluplněni než ztrácením času spaním? ruku na srdce není to moc užitečně strávený čas.

0 0
možnosti
EB

tenterhook_willow

13. 7. 2012 1:01
Re: Ve školce sem nespal jednu jedinou hodinu...

Jo, to byl pro me taky problem. Tu schopnost zabavit se svyma myslenkama mam rovnez, nekdy az moc. Ze by to opravdu bylo tim?

0 0
možnosti
C

Chytry.Levicak

12. 7. 2012 15:57
paní havlová

v jakých oborech jste pracovala s vzděláváním dospělých?

0 0
možnosti
K

KatkaHav.

12. 7. 2012 21:30
Re: paní havlová

skoro ve všech, pane chytrý.levičáku. šlo o zajišťování projektů firemního vzdělávání, takže co si klient objednal, to dostal. vzdělávání prodejců, asistentek, manažerů, telefonních operátorů nebo mistrů ve výrobě, pracovníků veřejné správy i nezaměstnaných uchazečů o práci...

0 0
možnosti
IH

misaviki

12. 7. 2012 14:50
Zážitek z MŠ

Do jídla ani spaní učitelkám neremcám, nevidím důvod. Teď je děsně módní do všeho cpát ryby, zeleninu a exotiku, už se těším až se přijde na to, že ryby vlastně až tak zdravé nejsou a exotická jídla nejsou pro náš organismus vhodná, protože se po staletí vyvíjíme jinak ;-) ale rozhodně jsem proti nutit dítě jíst to, co nesnáší. Mě nutily pít ve školce kefír. Už bylo po svačině, všechny děti si hrály, já seděla nad hnusnou smradlavou kejdou a měla slzy v očích. Nesměla jsem od stolu dokud to nevypiju. "No tak, šupni to do sebe najednou a můžeš si jít hrát, ukaž jaká jsi hrdinka" cvrlikala nade mnou zmalovaná natrvalená soudružka. Šupla jsem to do sebe a vzápětí ze sebe na soudružčin modes robes. Byla jsem zfackovaná a po umytí a převlečení posazená ke stolu k novému hrníčku s kefírem. Seděla jsem tam dokud nepřišla máma, které bylo vynadáno, že jsem nepřizpůsobivá a neposlouchám.

2 0
možnosti
PK

Paeris Kiran

12. 7. 2012 23:26
Re: Zážitek z MŠ

To mě přestali cpát papriku po tom co sem po ní učitelku pozvracel. (prostě se mi z jídla v kterém je přítomná čerstvá nebo vařená paprika dělá zle...) Zas sem s oblibou likvidoval škraloupy z kakaa pro celou tččídu.

Chilli nebo sušené mi nevadí... ale čerstvé prostě mé tělo nesnáší.

0 0
možnosti
X

xena123

12. 7. 2012 13:09
do jídla nenutit

prostě to buď sní, nebo bude o hladu

3 0
možnosti

neznámý pachatel

12. 7. 2012 12:35
Individualismus vs kolektivismus

Vždycky je třeba najít rozumný kompromis, o tom je celý život.

Člověk se musí umět přizpůsobit druhým a vyjít s nimi. Na druhé straně by neměl být k přizpůsobení nucen tehdy, kdy tím, že něco dělá jinak, neubližuje druhým lidem ani je neobtěžuje či neomezuje.

Proč musejí po obědě všechny děti ležet v postýlkách, i ty, kterým to nevyhovuje? Ony přece nijak neomezují ty, které si lehnout chtějí. Na druhé straně je jasné, že by bylo obtížné vařit pro každého jiná jídla. Tady s tím přizpůsobením souhlasím.

2 0
možnosti
IH

ivahut

12. 7. 2012 12:54
Re: Individualismus vs kolektivismus

Celá tři léta synovy předškolní docházky jsem nebyla schopná pochopit, proč ho učitelky nutily jíst sladká jídla, která prostě nejedl. Končilo to pozvracenými šaty a stolem, jeho neurózou a naštváním mým i učitelek. Přitom by mu vůbec nevadilo, kdyby prostě zůstal o hladu, rozhodně nebyl podvyživený. Nicméně mnohokrát jsem vyslechla, že se dítě prostě musí přizpůsobit. Doufám, že je to teď už lepší...

2 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1213x
Jsem pracující máma, podnikatelka, žena činu.