Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

Fuse

9. 7. 2012 20:55
zoufalost

Nechat se tetovat je snadné a nevratné sebepoškození. Nerozumím té touze ve společnosti, která nic nevyznává, nikam nesměřuje a nedrží v podstatě vůbec pohromadě. Něco jiného je to u papuánců, vězňů, motorkářů a co já vím jiných skupin, které se vydělují a potřebují se rozpoznávat, ale nechápu ty nevyhraněnce, co si nechají udělat motýlka, draka, nebo parohy nad zadek. Nesnáším tetovaný ženský, snad ještě víc, než ženský s cigaretou. Štítím se jich. Byla by mi milejší spálenina, lupenka, protože bych věděl, že si to ta majitelka dobrovolně neudělala.

0 0
možnosti

Mablung

9. 7. 2012 20:59
Re: zoufalost

Není to sebepoškozování.

Zbytek je věc názoru. Tetování už dávno nenosí jen vězni nebo smažky, stejně jako rozvázané tkaničky u bot nenosí lidé obdivující vězně, každý kdo má lepší auto není zloděj, lidé s dredama nemusí být feťáci. Škatulkování občas bývá hodně špatné.

3 0
možnosti
JK

Kubri ml.

9. 7. 2012 20:38
Já se 7 let bránil..

ale teď asi na tetování půjdu.. mám vztah k rodině a je rodina pro mě vše. Chci to každý den vidět - motiačně.. Takže Omnia Familia.. ale kam?

0 0
možnosti
L

Lev---_z-_Rožmitálu

9. 7. 2012 20:43
Re: Já se 7 let bránil..

a komu ses jako bránil? to nemáš vlastní názor?

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1213x
Jsem pracující máma, podnikatelka, žena činu.